Monday 28 October 2013

Nasza skrabnica <3

Przygode z konkursami rozpoczelysmy od Letniego konkursu u Aparat-moje trzecie dziecko
 (nie zalapalysmy sie na poprzedni, bo kilku miesieczna Pysia nie chciala wspolpracowac).
Wyslalam zdjecie swoje i Pysi.
Nie wyobrazacie sobie mojej radosci i zdumienia kiedy ogloszono wyniki i okazalo sie ze jedno z moich zdjec zostalo nagrodzone!!!
Skakalam po domu jak glupia!
I jeszcze taka swietna nagroda!!!
Sliczna torebeczka z kotami ktorej (juz mi wszyscy zazdroszcza ;P)

Torebeczka jest piekna i zasponsorowana jak i wykonana przez Gual Design <3



Niestety musze rozczarowac i zaskoczyc "hejterow". 
Wasza teoria na temat nagradzania tylko znajomych i rodziny sie nie sprawdza!
O ile mi wiadomo , nie jestem w zaden sposob spokrewniona z zadnym organizatorem badz sponsorem konkursu w ktorych bralam udzial i wygrywalam jak i przegrywalam.
Co najciekawsze zadnej z tych osob nie znam i moj kontakt z nimi opieral sie na wyslaniu maila konkursowego wraz ze zdjeciem.
Chcialabym rowniez zaznaczyc ze nie wykorzystywalam wygranych zdjec do innych konkursow i do kazdego jednego wysylalam inne.
Wiec jak widac teoria rozsylania wszedzie jednego dobrego zdjecia tez sie nie sprawdza.


Nastepna nagrode wygralysmy z Pysia u Ma i Lu :)
Byl to konkurs "Mama w wielkim miescie" i znowu udalo nam sie wygrac przesliczne i przeslodkie recznie malowane pudeleczko z Pysiowym imieniem (dla niezorientowanych to Pysi takie prawdziwe imie to Jessica).
Pudeleczko jest cudne i wlasnorecznie zrobione przez Babskie Blogowanie <3









Kolejna nagrode wygralysmy u Robalowej Krainy :)
Tam akurat byl to konkurs "Podroze male i duze" a udalo nam sie wygrac slicznego pajacyka <3 ktorego ufundowala dla nas Magdalena Korczyńska.




Nastepna nagrode wylosowalysmy w rozdawajce u Oliwkowo Ubrankowej Krainy
Byla to rozdawajka wiec specjalny program losowal nazwiska i akurat wylosowal moje :D
W nagrode wylosowalysmy sliczna Poszewke Sensoryczna na poduszke od Skrawki,Szmatki&Makatki <3
Pysia juz dokonala ataku na podusie i traktuje ja jako tor przeszkod przez ktory trzeba sie przeczolgac a nie ominac :P





Jak widac jestem zywym i chodzacym dowodem na to ze bez oszukiwania tez da sie wygrywac :D Wystarczy tylko pobudzic wyobraznie i zaczac dzialac !



WSZYSTKIM ORGANIZATOROM ORAZ SPONSOROM NAGROD SERDECZNIE DZIEKUJEMY :D
NASTEPNE NAGRODY WKROTCE JESLI SIE POCZTA POLSKA POSPIESZY :)

No comments:

Post a Comment