Monday 17 August 2015

AliMagic

Siema Pysiaki! 
Specjalnie na wasze zyczenie!
Aliexpress'u ciag dalszy ! 
Przepraszam za opoznienie ale tak to jest jak twoje kochane baby przemienia sie w pomiot szatana a ty godzinami szukasz dobrego egzorcysty. 

Generalnie to od miesiaca jestem na odwyku no bo swieta ida co nie? 
Trza grosza uchowac. 
Do pokazania mam wam duzo fajnych dotychczasowych zakupow .

Na poczatek jedziemy z lampeczka!
Zamowilam i wyslali od razu , przesylka rejestrowana wszystko cacy! Lapmka byla w tydz u mnie :) Szlicznosci! W ladnym pudelku wiec na prezen jak znalazl! Dobrze zabezpieczona i w ogole. 
Ale wiecie ja to tak mam ze jak sie na cos napale to juz we dupie mam czytanie opisu i takie tam duperele. Wiec lampka doszla na kabel a w moim mniemnaniu byla na bateryyyje. Jednak nie. Malo tego ! Ja tu juz pcham lapy do kontaktu a tu zonk! Amerykanska wtyczka! O! No to zem sie rozczarowala! A ze mieszkam daleko od "normalnych" sklepow to szybciej bylo zamowic na ebay'u adapter i czekac. 2 dni poznien podniecalam sie lampka!Pysia w siodmym niebie! Swiatla daje tyle budzik Led hahaha ale bardzio bardzio ladnie wyglada. 
Polecam na wlaczanie do popatrzenia sobie o tak o! Na dluzsza mete nie radze tak jak zadnej innej elektryki. Moj Stary  zobaczyl i zapytal czy to kolejny chinski cud no to mowie ze no proste !  
Dostalam 3 opcje do wyboru:
Sprzedac 
Wyrzucic
Obciac kabel i uzywac jako dziwna doniczke.Uroki zycia z inzyniero-elektrykiem :P
 Decyzji jeszcze nie podjelam bo ciezko mi z tym ale prawda taka ze chinskie sprzety lubia sobie czasem tak ni z dupy ni z pietruchy zrobic wielkie boooom! Ale jak widzicie jest przecudna!

LINK LAMPKA KLIK



Taratatatatatatam! Moja zajebiaszcza "miennntowa" parka! 
Nosz kurna chyba nie musze duzo mowic! Oczy was nie myla! Jest taka sliczna choliira!
Serio! U mnie w miasteczku jak wychodze na rajd lumpeksowy to sie gapiooo ! Bo wszyscy tak "pochmurno " , szarawo ubrani a tu paaaaach ! Wpada Skulidupcia w pieknej pastelowej miennnntowej zieleni! Az motylki cwirkaja dookola taki czar rozsiewam dookola 😂😂😂
Jest ciepla wiec na Pl jesien jak znalazl! Ja w niej i angielska zime przelatam! A co! 
Ostatnio wyszlam rano i bylo chlodno i mimo wszystko upocilam cyce jak nic! Kaptur zajebisty jak zarzucam na dekiel to prawie jak KKK hahaha
Ma sznureczki zeby scisnac w talii wiec moze i byc bardziej casual a z tylu ma taki ogonek to znaczy sie sznureczek co se mozna w kokarde zawiazac :) 
No gicio jest ! Nie zastanawiac sie! Brac !
Wysylka expressowa! 


MIEEENTA KLIK





Szkalna kuleczka! Aga sobie taka kupila i tak sie strasznie cieszyla bo se tam kwiatuszka wsadzila i takie to sliczne bylo!
No i korca na grupach tymi linkami do promocjow no to trza kupic nie!?
No to zem kupila wziela!
Bardzo dobrze byla kuleczka zabezpieczona no i szybko wyslana. Ja nie mialam kwiatusssska bo nawet sztucznego plastikowego potrafie usmiercic wiec improwizowalam z figurka elfa i ukradlam dzieciowi troche Magic Sand ! Aha! No i wstazeczke zawiazalam zeby juz wisienka na torcie byla !


KULKA KLIK



Jestem w trakcie uatrakcyjniania Pysiowego pokoiku (tymczasowego gdyz poniewaz jej zamierzony pokoj wymaga przerobek i to sporych a ze kasiory nima to jest opoznienie) a to dlatego ze gadzina jedna nie chce w nim spac! Ona chce spac w "NASZYM" lozku , i tlumaczenie ze nasze to znaczy moje i Starego a nie jej nie pomaga! I ja sobie smacznie spie a tu nagle skarada sie taki maly potworek po ciemku ! Tak tak ! Ta trase opanowala do perfekcji! No i wepcha sie to male kudlate do wyra no i ja juz mam pospane! Spie na koniuszku lozka! Na boczku! Na plecach to juz rarytas!
No ale co ja wam tu bede truc o potworkach! 
Naklejki Minionkowe ! Bo Pysia to sama jak Minionek ! Fajne sa. Print ujdzie w tloku ale przynajmniej dobrze zabezpieczone byly :) i tyle by bylo na ten tamat o!

Naklejka z Ebay'a ! Tansza niz z Aliexpress. Fajna . Duuuuzo mniejsza niz sie spodziewalam. No ale Dzwoneczek jest to dziecko happy :)



Ze wszystkich naklejek jakie zamawialam te sa najlepsiejsze! Dobra jakosc i print, lekko grubsze niz te pozostale dlatego nie rwa sie i w ogole efekt na scianie jest o wiele bardziej WoW od tych poprzednich ! Cos mi sie wydaje ze znowu bede je zamawiac tym razem dla siostrzenicy :) czekam tylko na konsultacje z siostra czy napewno znajdzie sie miejsce na scianie :)




Spodnie / Leggingsy modelujace zad .
Temat rzeka jak dla mnie ...
Z 3 roznych miejsc zamawialam zanim trafilam na te wlasciwe . 
To jak Chinczyki czasem leca sobie w kulki to przechodzi ludzkie pojecie ...
Mialy byc takie pieeeenkne "jeans'y" a jak rozerwalam wsciekle koperto-worek to jeblam. Nie tylko rece ale i cycki mi opadly i grzmotnely o podloge. 
Nosz za taki jeans to ja kurna podziekuje...
Nawet kolo jeansu nie lezalo.
Pomijajac roznice materialu , kroju i koloru to wszedzie ciagnely sie nitki . 
Myslicie ze podarowalam draniowi? A ni-hu-hu , co on myslal ze ja z pierwszej lapanki jestem czy cus czy jak? 
Please ... 
Poszly spory i eskalacje . 
Refund bez odsylania towaru. 
Thank you , nie polecam sie na przyszlosc... 



Linka do tych wlasciwych dostalam od laski z grupy ktora oczywiscie pozdrawiam machajaco ! 
I sa zajebiaszcze! Poza strzelajacymi guzikami nie mam im nic do zarzucenia!
No , no Pysia przyjela na czolo hyhyhy
To sie nazywa znalezc sie w nie wlasciwym miejscu o nie wlasciwej porze. Ale po niej to splynelo jak po kaczce wiec weeeheeey :)
Jak widac na zdjeciach dupa jak szalupa wiec mam czym pierdziec . Opona nad biodrami jest obecna wiec nie dygac , nie dygac , nie utone hahaha No bo ja do drobniutkivh kruszynek raczej nie naleze, uwielbiam jest i wlasnie dlatego jestem fluffy ;)
Moj feedback jest juz widzialny wiec MY ASS IS FAMOUS buhahaha 
Kiedys moja dupencja zagoscila na jednej z grup UK i na poczatku nie poznalam ze to moj dobytek ale paczam paczam ... A jednak. Taki mnie zaszczyt wzial i kopna hahaha :)
Czyli jednak feedbacki sie przydaja !


LEGGINGSY GAGAOPT KLIK









Pomadki a'la Mac .
Od 2 roznych sprzedawcow. 
Cena podobna a roznica jest. 





Pierwsza Russian Red. 
Co do koloru to faktycznie Ruska ta czerwien . Taka Ruska ze az rozowa...
No ale eeeeej ... Ja chcialam czerwuuuuno! Opakowanie jest taniocha plastik , leciutka no i wcale nie matowa! 
W ogole to jakas przezroczysta wiec do dupy! 

LINK DO SKLEPU KLIK

Nosz rozowa w morde jeza...


2 nastepne , juz od innego sprzedawcy o niebo lepsze! Nie dosc ze czerwony jest tak jak mial byc - czerwony , to jeszcze matowe i duuuuuuuzo lepiej wykonane .
Tej ciemnej jeszcze nie testowalam na lips'ach wiec nie wiem jak bede wygladac? Moze jak idz stad i nie wracaj , ale to sie wtedy powie "trudno"
Diva =>

Czerwuuuuna jest booooska! 
Taka drapiezna troszki ...
Polecam do lozka ! 
Widok czerwonej szminki na meskim ciele zawsze jara ;P

Ruby Woo=>



Narazie to by bylo na tyle... Jest duuuuzio wiecej ale czasu brak . 
Male dziecko , maly klopot .
Duze dzieck , duzy klopot. 
U nas sie to swietnie sprawdza . 
I nie ma juz srania tecza ... Przyszla pora na "trzymajta mnie bo nie wytrzymie" i liczenie do 10 w ramach ukojenia nerwow i podniesionego cisnienia. 

A paczta no , dziwilam sie mojej siostrze jak jej cierpliwosc puszczala przy jej trzylatce a ja wtedy rozmarzona , przepelniona miloscia i spokojem , uosobienie dobra i pokoju na swiecie (cwaniak z noworodkiem w reku) . 

Ale co nas nie zabije to nas wzmocni. 
Nie zamienilabym za zadne skarby .
Moj galgan jest tak wyjatkowym i orginalnym ancymonkiem ze ze swiecooo drugiego takiego szukac .


Ja jutro zaczynam szykowac realcje z lumpeksowego szalenstwa :)
Oooooj ile ja pereleczek przytargalam do domu w sobote !
FFFFFSSSYSSSSTKO wam pokaze juz niebawem . 
 A tym czasem lece do Starego wypic sobie z nim pifffko i moze przetestowac nowe pasy-lozkowo-zabawowe :P z ali of kors :)


P.s. Zapraszam do polubienia fanpage'a PYSIA RULEZ klik , tam zawsze pojawia sie link do nowego postu :)

No comments:

Post a Comment