Saturday 16 November 2013

Pomarszczonosc (",)

Eeeeeee wiecie co zauwazylam na zdjeciach!?
Ze chyba sie starzeje! No bo jakos mi sie facjata pogniotla troche :/
Zmarszczki czy cus?!
Hmmmmm mowi sie trudno! Taki lajf!
Jak sie tatkowi podobac nie bedzie to niech se znajdzie nowa nie pomarszczona :P  nie!?
Ja sie marszcze i sie marszczyc bede o!
( ale matko boska gdzie on by druga taka wspaniala Skulidupcie znalazl?!!
Toz to nawet nie ze swieca a z zapalka trza szukac!!! (I to taka co przygasa :P )

Oj no ja sobie jakos poradze najwyzej na waciki bede mniej wydawac a wezne sobie pod skrzydelko jakiegos nieudacznika co to sie sam utrzymac nie moze i potrzebuje takiej "wspierajacej babuszki" :D
A jak mnie zaden taki nie bedzie chcial to moze jakas franca mnie zechce ;)
Ja tam lubie wszystkiego w zyciu sprobowac wiec jak bedzie potrzeba to kobitka nie pogardze ;P

Ale moze nie bedzie zle...
Cement jest to tu sie zaleje , tam podszlifuje, potem zapudruje i bedzie git :)
Takie zmarszczki nie szpeca! To dowod na to jak czesto sie usmiecham :D

:*


Nie myslcie sobie... To stare zdjecie jak bylam mloda i ... GLUPIA!!! :P

No comments:

Post a Comment