Sunday 3 November 2013

Czary-Mary Oddam W Dobre Rece

ODDAM W DOBRE RECE !!!

Nie wiem czy ktos z was bedzie zainteresowany, ale chce sie pozbyc bardzo nietypowej rzeczy...
Sa to karty tarota z ksiazka oczywiscie. 
Ksiazka jest w jezyku angielskim ale przeciez karty w kazdym jezyku maja takie samo znaczenie :P
Ja wyszukalam sobie na internecie i z internetu odczytywalam.

Nie chce zeby byly dluzej w moim posiadaniu ze wzgledu na to ze majac je w domu strasznie mnie korci i az mnie rece swiezbia zeby sobie rozlozyc...tak ostatni raz...
A NIE CHCE!!!
Dlaczego nie chce? Jak narazie wszystko sie sprawdza! 
I chociaz mialam bardzo dobre karty , nie bardzo chce to burzyc...
Jestem bardzo  szczesliwa i nie chce kusic losu i namieszac sobie w zyciu.
Jesli ktos z was jest chetny z mila checia oddam!
Przypominam tylko ze tylko ty mozesz dotykac i rozkladac karty dlatego razem z kartami w komplecie jest satynowa chusta sa owiniencia kart.(mozna na niej tez rozkladac karty )
Sa to karty to Male i Duze Arkana :)




Jakie jest wasze podejscie do przepowiadania przyszlosci?
Jakie macie doswiadczenia z tym zwiazane?
Oczywiscie kazdy z nas byl chociaz raz w zyciu zaczepiony przez cyganke , ktora prawde ci powie jak tylko polozysz banknot 50zl na jej dloni...
Ciekawa jestem czy jesli nawet cyganka wrozyla wam czy sprawdzilo sie wam to co wam przepowiedziala?
A moze regularnie chodzicie do wrozki?

Mi wrozyla mojej mamy przyjaciolka Pani Ela.
Praktycznie wszystko mi sie sprawdzilo 
Moze nie w takim czasie jak odczytala to pani Ela i zajelo to dluzej , ale w koncu sie sprawdzilo :)
Niestety sprawdzaly sie i te zle rzeczy, bardzo dramatyczne i raniace ;(
To wlasnie dlatego nie chce juz wiecej wrozyc... Obawiam sie ze rozloze sobie cos strasznego , jakas tragedie i nie przestane o tym myslec i sie tym zadreczac co wprowadzi mnie w obsesje...
Jestem szczesliwa i to sie dla mnie w tej chwili liczy , ale z mila checia odstapie komus kto ma odwage i sie tym interesuje lub dopiero chcialby sie nauczyc :)

Jesli jestes zainteresowana-y zostaw komentarz pod tym postem lub skontaktuj sie ze mna przez Facebook'a :) Jesli chetnych bedzie duzo , moze zrobimy z tego rozdawajke albo szybki mini konkurs?
Sie pomysli ;)

No comments:

Post a Comment