Friday 10 January 2014

Do ciebie...

Panowie i panie.
Wielkimi krokami zbliza sie wyjatkowy dla nas dzien- Pierwsze Urodziny Pysi <3

Ale ten powod to tylko przykrywka :P 
Tak naprawde chcialabym zorganizowac konkurs fotograficzny z super nagrodami  zeby pokazac wam jak bardzo ciesze sie ze ze mna jestescie i szanuje fakt ze poswiecacie SWOJ WOLNY CZAS!!! na czytanie moich glupotek :)

Kazdy jeden "Like" i kazda jedna odslona na blogu wywoluje u mnie usmiech od ucha do ucha :D 
Nazwijcie mnie zarozumiala ale ciesze sie ze ktos lubi sobie poczytac i przezywac ze mna bo jak sami wiecie zostajac rodzicem chcac niechcac ucinasz kontakty i skupiasz sie na rodzinie. A wam zawsze moge napisac i nikt mi nad glowa nie stoi,nie pospiesza, zrozumiecie ze mam obowiazki. 
Szanuje kazdego z was i wasza opinie nawet jesli sie z nia nie zgodze ale wiecie ze nie toleruje chamstwa i prostactwa.
Nigdy nie przekreslam nikogo dopuki nie upewnie sie ze tak byc powinno.
Szanuje tez siebie i swoja rodzine wiec jesli kiedykolwiek was zawiode-przepraszam , ale oni zawsze beda na pierwszym miejscu.

Blog zalozylam bo pozazdroscilam innym bloggerkom  ze maja odwage PISAC!
Bo to jest najtrudniejsze na poczatku.
Zawsze chcialam gdzies sie "wygadac" ale jakos reczna pisanina nie przynosi satysfakcji.
Poczatki byly trudne ale z czasem jakos sie luzowalam i teraz wiem ze moge byc soba i nie musze przed nikim udawac.
Nie zalezy mi na "pustych Like'ach" zreszta tak jak kazdej innej bloggerce. Zycia to naszego nie zbawi a jak nie lubisz i nie chcesz miec to po co sie oszukiwac.
Nawet jesli jestem sponsorem , to nie zalezy mi na liczbie a na mozliwosci dotarcia do tych ktorzy moze polubia moje glupotki. Wiec jesli nie chcesz lubic- nie lub a ja nagrode i tak do ciebie wysle.
Juz w tej chwili wirtualnie "poznalam" tyle milych , kochanych i zwariowanych osob ze czuje sie jakbym znala je od lat.
Niby nic a jednak. Taka odleglosc a mozna znalezc bratnia dusze.

Ci co mnie poznali wiedza ze nie organizuje konkursow dla polularnosci a dla zabawy. Koooocham robic zdjecia i je ogladac! A przedwszystkim sie smiac!!! :D
I nawet nie jestescie w stanie sobie wyobrazic jaka satysfakcje i radosc wywoluja u mnie zdjecia ktore przysylacie!
Czasem dostaje ataku smiechu na srodku sklepu jak dostaje wasze foty!!!!   
Dlatego teraz chcialabym wam pokazac jak bardzo was szanuje i doceniam i postaram sie dac z siebie wszystko i zdobyc super nagrody! BO NA TO ZASLUGUJECIE!!!

Zbieram wszystkiego po trochu zeby nikt nie byl poszkodowany. 
3majcie za mnie kciuki i jesli znacie kogos kto moglby mi w tym pomoc dajcie znac a ja zrobie wszystko co moge zeby sprawiedliwie nagrodzic kazdego.

Przepraszam ze was uspilam i przynudzilam ale jakos tak mi sie zebralo :') 
Kocham was wszystkich i kazdego z osobna!!!
AND I MEAN IT!!!! 

No comments:

Post a Comment