Monday 13 January 2014

Babki z jajami

Nie no nie wytrzymie!
Mialy byc "babki z jajami" a wy nic na mnie nie krzyczycie ze nie ma!


Sposob na ciekawe kanpki??

Tadddam!

Do przygotowania potrzebujecie:
Jajka
Szynka 
Chleb
Ser zolty
Cebulka
Sol i pieprz (lub vegeta)

Ewentualnie jakies warzywka...czego sobie dusza zapragnie...

Ja pokaze 2 rozne opcje ;P 

A wiec najpierw nozem odcinamy skorke z naszych kromeczkuff...

Potem bierzemy walek ( taki do walkowania, nie do wlosow) i rozwalkowujemy sobie kromeczki na placki.

Takiego placka- wsadzamy do dziurki...
Czyli do foremek na mufinki (ja akurat uzylam Jumbo foremek bo sie wiecej wcisnie :)
I tak zlepiamy to sobie...
Jak gdzies zabraknie, to 3cia kromke sobie plackujemy i dolepiamy gdzie wlezie :)

Nastepnie do tych wylepionych dziurkuff wkladamy plaster szynki i wmacujemy go tak zeby pasowal do dziurki  (po palcu dojdzie :P ).
I teraz jesli chcecie tak jak ja 2 wersje to boo-ya do jednego wbijamy jajko nie uszkadzajac zoltka a do drugiego wlewamy jajko uprzednio wymerdane z cebulka sola i pieprzem .
Sypiemy serem zoltym tak porzadnie, dobry serek nie jest zly ;)





Wtryniamy to do nagrznego piekarnika na ...min w ...st C no zabijcie mnie a wam nie powiem, piekarnik mamy zepsuty wiec robi co chce wiec nie sugerowalabym sie jego timing'iem... Dlatego zrobta se kawke, wezta se krzeslo, no i klapen dupen z geba przed piekarnikiem (prawie jak przed tv :D ) i pilnujemy babek i rozkoszujemy sie kofeina :)
Jak juz wam sie wydaje ze to juz , to to juz  ,bo ja wylaczylam ale zostawilam dalej w piekarniku zeby zlozyc pranie i potem tak je przygrzalo ze zoltko sie oczywiscie za bardzo scielo i bylo strasznie suche :(
A szynka jeszcze 2 min i by sie zweglila...

Ale wy nie przypalacie babek- pamietajcie nie przypalacie!!!

I pamietajcie, ze skladanie prania jest surowo zabronione!!!nie ma co ryzykowac!!!
Ja wiem ze jest ryzyko jest przyjemnosc , ale po co ci to? Po co masz sie niepotrzebnie przemeczac?
Sit down and relax. 


Enjoy !!! 

No comments:

Post a Comment