Tuesday 11 February 2014

Upojona%%%%%

No nie....
Przecie ja zapomniala wam moje pijanskie fotki pokazac!!  :0
Ale ja naprawde nie wiem jak to sie stalo ze sie tak sponiewieralam bo w domu kieliszek Martini sieklam i brofffara , potem w restauracji pifffo i booooom nagle mnie trzeplo! A ze fajnie trzeplo to i ja jeszcze jedno trzeplam :P
Taki zakret w glowach smy mieli already ze po paszy do pubu na drina vodkovego sie poturlalismy ... A ze malo nie mozemy to  podwojna  w mordy lalismy a co?!? ;)
No i tu juz raczej kiepsko pamietam...
Wiem ze trzeba bylo szybko dopic drina i tarabanic na autobus , drogi w autobusie nie pamietam za chiny ( mam nadzieje ze jak w tym autobusie siedzialam to przynajmniej noge na noge zalozylam bo przeciez wymyslilam sobie ze zeby dodac szczypte pikanterii randce ze starym, to bez majtek pojde, taki Nagi Instynkt)
Jedyny rezultat wyjscia komando to zmarznieta Kaska! Do tego stopnia ze jak wypadlam z autobusu to od razu na parking przy sklepie polecialam jak szczala oddac mocz ! O czym dowiedzialam sie dnia nastepnego od starego oczywiscie...
Byl tez striptiz i latanie na golasa po ogrodzie...
Na zakonczenie tak zeby wszystkiemu dodac odpowiedniej proporcji - walnelam focha i to takiego z przytupem !
Wiec nie bylo godow ani mnozenia a do lozka jak trafilam to nie mam pojecia... Wiem tylko ze moj telefon byl pijany i wystawial rozne dziwne rzeczy ludziom na profilach ... Wyznania milosci i takie tam...
Oj tam ale jakby nie bylo to wyznaje zasade ! Zaluje tylko tych rzeczy ktorych nie zrobilam a nie tych ktore zrobilam :P

Fotki fotki fotki ...
Nie pytajcie mnie po co niektore z nich zrobilam dlaczego i w jakim celu bo nie mam zielonego , bladego ani rozowego pojecia!
Wiem tylko ze ta skosnooka pani to sprzataczka toalet z restauracji...
Btw zdjecie w toalecie obowiazkowe A Jak!!!
...
Enjoy :P






Pulpetinio ;P


   














No comments:

Post a Comment