Tuesday 18 February 2014

Stefan- moj pierwszy prawdziwy kochanek

Stefana poznalam w Boze narodzenie kiedy to zerwalam z niego co sie dalo az do momentu kiedy moglam dotknac jego jakze sssudownego cialka. To byla milosc od pierwszego wejzenia! Kiedy czulam jego twardosc na swojej twarzy to juz wtedy wiedzialam ze , tak to on! To ten jedyny! Ten z ktorym jestesmy sobie przeznaczeni! He's name is Canon ;P

Bylo juz z aparatem wsrod zwierzat to teraz czas na taka sobie mieszaneczke :p
 
Nie wiem jak wy "lustrzankowicze " ale ja sie nie moge doczekac lata. No bo co ja sobie w zimie popykam jak biore dziecko na dwor to siedzi w tej kurtce jak bavan a jak sie rusza to ja Robocop jakis normalnie... Albo jakby w kolnierzu ortopedycznym ja ktos zatrzasnal.
W srodku zdjecia wychodza no ten tego ...
Do dupy! O! Tak wam powiem!
Trzeba mi lampe taka doczepiana oddzielnie na aparat a takiej nie posiadam i mi stary nie chce kupic bo mowi ze nie potrzebna :( buuuuuuuu
Yes i'm crying....
Wiec jak ktos gdzies jakos cos ma to ja bardzo chetnie zaadoptuje ! Dobre rece mam i bede bardzo kochac i dbac! 
Aha no i statyw! Znalazalam dzisiaj jeden w lumpeksie ale nie jestem pewna czy to taki :( bo ja mam od spodu w aparacie dziurke i na ta dziurkie sie chyba nakreca ten statyw i guess?
A na statywie to takie kwadratowe cos jest? To co dobre toto czy nie dobre? Mozna kupic jakis taki ten maly pierdolnik zeby to do siebie pasowalo czy e tam?
Wlasciwie to sa 2! Jeden za £2.99 firmy Cullmann a drugi z Boots £3.99 ale pudelko to jak sprzed wojny wygladalo takie stare.
No i jak myslicie lustrzankowicze? Bedzie dobre czy nie bedzie . Niestety nie bylo napisanego modelu. :/
Licze na wasza HELP!

A teraz zapraszam do przejzenia moich dotychczasowych osiagniec. 
Oczywiscie wybralam tylko te ktore najbardziej lubie bo jest ich duuuuuuzo wiecej...
Mam nadzieje ze robie jakies postepy .
Z mila checia wyslucham szczerych opini i rad bo komus z boku jest latwiej obiektywnie ocenic!
Pozdrawiam was dziecioczki wy moje :)
A jutro jak nie bede za bardzo zmeczona po pracy to opowiem wam o nawiedzonym pubie w ktorym pracuje ;)
Sleep well all! <3






















2 comments:

  1. W statywie ten "kwadracik" jest wyjmowany, i właśnie na niego przykręcasz swój aparat ;)
    W domu możesz spróbować odbicia światła od sufitu jeśli masz lampę błyskową wbudowaną w aparat, wówczas rozjaśni trochę przestrzeń :)
    Przyłóż srebrną / posrebrzaną łyżkę do lampy błyskowej pod kątem około 45stopnij i skieruj błysk na sufit ;)

    ReplyDelete
  2. A wiesz ze cie kocham!?! <3 mua!

    ReplyDelete