Monday 10 February 2014

Dupa Maryna

Hmmmmm... Chcialam poruszyc pewien temat i wiem ze jest on nieco kontrowersyjny i byc moze komus sie nie spodoba moje zdanie ale kurcze no chce sie nim z wami podzielic a co najwazniejsze poznac wasze. 
A chodzi mi o "Lajki" na Facebook'u.
Czy uwazacie ze "Like" za "Like" jest przegieciem czy po prostu madrym i cwanym sposobem na zgarniecie nagrod??

Z mojej strony to wyglada tak:
Konkursy fotograficzne na "Like" sa bezsesnsowne jak dla mnie bo nie wygrywa zdjecie ktore faktycznie sobie na to zasluzylo a to o ktorego polubienie zostali poproszeni znajomi , znajomi znajomych itp.
Jak dla mnie konkurs forograficzny to taki gdzie wygrywa zdjecie a nie osoba bo prawda jest taka ze jesli zglaszasz naprawde dobre zdjecie to i tak te lajki zdobedziesz. 
Jak dla mnie jest to niesprawiedliwe bo zazwyczaj te dobre zdjecia przegrywaja bo wlasciciele nie sa az tak zdesperowani zeby organizowac wielkie akcje polubiajace a po prostu zglaszaja zdjecie do konkursu z nadzieja na sprawiedliwa rywalizacje, gdzie te wygrywajace zapewne tez fajne slodkie itp ale prawda taka ze szalu dupy nie robi a tylko dlatego ze wlasciciel zorganizowal akcje polubiajaca , otrzymuje miano najlepszego zdjecia w konkursie.
Dla mnie to wszystko patykiem na wodzie pisane, no bo przeciez powstaly juz "stowarzyszenia" pomagajace sobie "like" za "like"... Omg seriously...
Prosisz zeby ktos polubil twoje zdjecie bo potrzebujesz "like" ktos to robi mimo ze nawet nie przyglada sie zdjeciu, ktore lajkuje i systuacja sie powtarza kiedy oddajesz tego lajka komus kto dal go tobie, klikasz na zdjecie ktorego nawet tak naprawde nie lubisz... Ale robisz to bo musisz bo ktos to zrobil dla ciebie.
Jaki sens w tym powiedzcie mi?
To nie lepiej zoorganizowac konkurs : kto ma najwiecej znajomych albo kto jest cwanszy? Bo jaki w tym sens konkursu fotograficznego. Jak widzicie ja jestem zdecydowanie na NIE!!!
Nawet u siebie wprowadzilam zmiane ze wygrac moze wiecej niz jedno zdjecie na rodzine bo uwazam za niesprawiedliwe nagradzanie zdjec tylko za udzial w konkursie , zdjec byle jakich , odbiegajacych od tematu lub wyslanych tak na odwal sie kiedy inna osoba wysle 3 swietne zdjecia przy ktorych sikam po nogawkach ze smiechu, swietnie dobrane i opisane do tematu konkursu. Czesto ludzie wysylaja byle co bo jest duzo nagrod to i im cos przypadnie. 
A wlasnie ze DUPA MARYNA!!!
Nazwijcie mnie glupia czy zarozumiala , ale ja uwielbiam Fotografie i moje konkursy beda typowo fotograficzne i zeby wygrac trzeba bedzie sie postarac i sobie na to zasluzyc.
Nagradzam wasza kreatywnosc lub po prostu pomyslowosc!
Moi znjomi jesli rowniez biora udzial maja jeszcze wyzej postawiona poprzeczke , wlasnie dlatego ze sa moimi znajomymi!
Musza postarac sie jeszcze bardziej niz inni zebysmy ja i oni nie zostali posadzeni o wygrana po znajomosci ! Nie! U mnie wygrywa zdjecie a nie osoba. Tak samo z  blogerkami. Jestem w stanie dopasowac doslownie kilka mam i dzieciuuff do danych blogow a o calej reszcie nie mam zielonego pojecia wiec u mnie fakt bycia blogerka tez nie gwarantuje wygranej.
I wlasnie dlatego i blogerki maja podwyzszona poprzeczke , bo wlasnie dlatego zeby nie zostac posadzonym o wygrana przez sam fakt bycia blogerka , daja z siebie wszystko zeby ich zdjecie odstawalo  od reszty i zeby ich wygrana nie podlegala zadnej dyskusji.
U mnie zatem wszystko bedzie sprawiedliwie!!! Jesli twoje zdjecie nie wygra to jedyne co mozesz winic to moj spaczony or not gust :P
A jesli kiedykolwiek bedzie konkurs na "Like" to tylko i wylacznie na zyczenie sponsora.
No to zem upuscila troche pary z uszu :D

No comments:

Post a Comment