Tuesday 25 February 2014

Trent lock walk ;)

Poszlismy sobie na spacerrrra wczoraj bo takie ladne lato tej zimy mamy :)
Skoro zima taka piekna to mam nadzieje ze lato bedziemy mieli ciepluskie !
Ja jutro do pracy pracusiowac.
Pojde jak kaleka z rana po poparzeniu ( w pracy)  i do kolekcji dzisiaj dolaczylam odcieta czesc opuszka palca.
Tak bardzo zafascynowalam sie tym jak dobrze noz kroi cebule i jakie cienkie i rowne kawalki mi wychodza ze az z rozpedu palca odcielam :P
Ale jak to mowia ze "do wesela sie zagoi" 
A ze do zeniaczki mi sie nie spieszy to czas na to bedzie :)

Ostatnio moja uwage przykulo szykanowanie w sieci...
Coraz wiecej mam/nie-mam blogerek zaczyna sie uwazac za jakiegos rodzaju Bozyszcza czy bardzo wazne osobowosci ( vip ) i tanimi i zalosnymi sztuczkami probuja skupic wokol siebie uwage kosztem innych . Jakie to jest przykre...
Super by bylo gdyby takie osoby pisaly prawde i mialy ku tego podstawe a nie snuly domysly, dopowiadaly sobie i  wyciagaly pochopne wnioski.
Zreszta taka jakas pazernosc nastala wszedzie ze ja nie wiem?! Po moim konkursie to ja nawet jednego slowa nie chce slyszec na temat wynikow! 
Jesli szanujecie mnie i moje zdanie to pozostaniemy  jednym z tych niewielu fanpage'y bez po-konkursowych awantur. Jesli nie, to zapowiadam od razu ze bede ban'owac. Dlaczego?
Dlatego ze ja z mojego fanpage'a nie pozwole nikomu zrobic pola walki. Jesli nie podoba wam sie to co pisze czy to jak oceniam i jakie mam zasady to odlubcie i omijajcie szerokim lukiem! Ale nie wciagajcie w to niewinnych ludzi ani tym bardziej dzieci!!! Bawic trza sie umiec! A my sie u mnie bawimy z klasa nie Pysiaki?! I tu nie chodzi o to ze nie zniose krytyki bo wiecie ze dla krytyki moje ramiona otwarte , ja to bardziej zapobiegawczo, bo po co mam sie uzerac z kims i tracic godziny nabezsesnsowne i bezpodstawne klotnie jak moge poprostu  dac ban'a i oszczedzic posmiewiska.

A teraz juz nie przynudzam i wrzucam kilka fotek ze spaceru w Trent Lock :)
 




















2 comments:

  1. I masz swieta racje :) To co ostatnio sie wyczynialo to jakas paranoja :O

    ReplyDelete
  2. Fakt, z tymi konkursami to różne rzeczy się dzieją. Ludzie chcą tylko się "nachapać", a nie potrafią przegrywać :( Ale nie ma co ... Widzę, że spacerek się udał :) Piękne fotki. Wszystkiego dobrego i niech paluszek raz, raz się zagoi :)

    ReplyDelete