Saturday 7 December 2013

Po wiekach...

 


   

 

Nie bylo mnie ( jak dla mnie wieki!!) troszke , ale postaram sie to nadrobic :)
Pysiowata dzielna bestia daje rade z 6-cioma rosnacymi ziombami (8 w totalu) ...
Ja pilnie szukalam pracy (oczywiscie nie na full time bo przecie nie przezylabym tyle rozlaki z moim sercem!) no i jak narazie sie udalo :) 
Oprocz tego tworzylam roznosci dla mojej gwiazdeczki zeby na kazda okazje miala nowa opaseczke i dla kochanej Dorotki ktora robi cudowne zdjecia spodniczki tutu i opasunie na sesje dla niemowlatek <3
Jakos mi czas ostatnio leci jak przez palce i mimo ze niby nic takiego nie robie to nie ma jak siasc i na luzie cos naskrobac   :(
Ale postaram sie poprawic :D



Przedemna ciezka decyzja. 
Zaczynam prace wiec czy powinnam pozegnac sie z karmieniem piersia? Czy moze warto na przerwie w pracy zamiast jesc to sciagac mleko ( bez tego mega eksplozja i za Marta Milky Way...jak nie wodospad...) nie wyobrazam sobie tego... (Tzn nie milky way bo to akurat moge sobie wyobrazic) ze mialabym przestac karmic :( na sama mysl chce mi sie plakac ;( przeciez nie ma nic lepszego jak ci sie taka mala gadzina dorwie do cyca i przyssie jak pijawka tak ze jak ci sie w koncu uda wyrwac to sterczy ten biedny sutek jak naoszczona szcza£a...
Albo jak cie 7,5 zebami naraz upier...li tak dla jaj i zasmieje ci sie w twarz...a ty nie wiesz czy masz sie smiac czy plakac??
Ale nic nie przebije tej bliskosci i przywiazania... Tej czulosci i tego uczucia jednosci <3 to uspokaja ja i mnie... Na ten jeden moment caly zwariowany sie dzien sie  zatrzymuje i uspokaja i jestesmy tylko MY przytulone i zjednoczone... Ja wiedzialam ze ten moment kiedys nadejdzie ale nigdy nie przypiszczalabym jak ciezko bedzie! Serce mi peka jak o tym pisze tak bardzo to kocham...
Jak wy dalyscie sobie rade? Wiem ze da sie przez to przejsc ale jak to zrobic najlzejszym kosztem i dla mnie I dla niej??
Czy sa jakies sposoby? Czy moze powinnam to zrobic stopniowo? Czy moze nie warto jeszcze przerywac i troszke sie przemeczyc z odciaganiem w pracy?
Sorry za przynudzanie ale nurtuje mnie to  bardzo...
Nawet nie wiem od czego zaczac!!!!
 

2 comments:

  1. A dużo jeszcze je, tzn często?
    Mój właśnie skończył rok i tak naprawdę to tylko w nocy cyckuje.
    Teraz ucze go jeść MM, to dopiero zabawa :P

    ReplyDelete