Saturday 28 September 2013

Zbulwersowana !!!



Byc moze tym co napisze kogos uraze, obraze , zasmuce czy nawet zdenerwuje , ale chce wyrazic swoje zdanie na pewien temat ktory strasznie nie daje mi spokoju i mnie irytuje!
A wiec jak dobrze wiecie na blogach mamusiek konkurs konkursa konkursem pogania. Tematy sa przerozne tak jak i reguly ale przede wszystkim chodzi w tym o jedno! O ZABAWE! Niestety nie kazdy uczestnik takiego konkursu jest tego swiadom :/ Jak dla mnie sa to ludzie ktorzy nie potrafia przegrywac z klasa.Wiadomo ze nikt nie lubi przegrywac!!! NIKT! No ale ludzie...prosze was...to jest zabawa! Zabawa na pobudzenie wyobrazni , bycie kreatywnym a nawet cwanym! Ja sledzilam pilnie jednego bloga ze wzgledu na moja pasje i widzialam konkurs ale nie przychodzilo mi nic do glowy czym moglabym zablysnac ( bo bylo tyle swietnych zdjec!!!). Przy nastepnym konkursie postanowilam ze sprobuje i wzielam udzial i kiedy wygralam jedna z nagrod to az nie moglam w to uwierzyc! Cieszylam sie jak glupia! Ale to nie nagroda sprawila mi taka radosc a fakt ze komus spodobalo sie moje zdjecie, pomysl i podbudowalo mnie to do dalszego dzialania. Wzielam udzial w jeszcze kilku konkursach, oczywiscie nie wygrywam w  kazdym jednym ale udaje mi sie gdzie niegdzie, nie wszedzie zdjecie ktore wyslalam bylo mega fajne w porownaniu do zdjec innych i wiadomo, nadzieje mialam ale sama w podswiadomosci czulam ze nagroda nalezy sie innym. Nie komentowalam i nie lamentowalam jaka to ja nieszczesliwa jestem i jakze organizator jest niesprawiedliwy. Zaakceptowalam fakt i stwierdzilam ze nie ten to nastepny. I mam nauczke ze w nastepnym musze sie bardziej postarac i wykazac. I nie moge zrozumiec jak ludzie maja czelnosc w sposob niekulturalny  wyrazac swoja negatywna opinie i miec pretensje do kogos kto poswiecil swoj wolny czas i energie na zorganizowanie takiego konkursu! To sie tak wydaje ale znalezienie sponsorow , stworzenie plakatu czy nawet postu konkursowego zajmuje wieki a co dopiero bezustanne dodawanie zdjec, odpisywanie na maile itd. Jesli decyzja zostala podjeta ze wygraly dane zdjecia, widocznie ten kto je ocenial w jakis sposob sie nimi ujal, w jakis sposob do niego trafilo czy nawet go rozbawilo. Jednym slowem odstawalo od innych nawet jesli tylko w wyobrazni tej osoby. Ja zawsze sie staram wymyslic cos orginalnego (dla satysfakcji a nie tylko nagrody) czy nawet wysylam zdjecia ktore juz mam tylko obrobie odpowiednio  zeby w jakis sposob odroznialy sie od innych. Wiadomo, nie zawsze wychodzi ale nie siedze i nie uzalam sie nad soba i nad tym jaki ten swiat jest okropny tylko dostaje kopniaka w tylek i mobilizuje mnie to do dzialania. I naprawde szkoda i przykro mi tych mam blogerek ktore musza sie uzerac z takimi ewenementami  bo robia cos za NIC i jeszcze dostaja za to bure. Niektorzy powinni dorosnac i zastanowic sie nad swoim zachowaniem i nad tym jaki przyklad daja innym a szczegolnie swoim dzieciom. I moze kogos z was urazilam i nie bedziecie tu wiecej zagladac ale prawda jest taka ze to jest moja opinia na ten temat i jej nie zmienie.Amen 

7 comments:

  1. No akurat te opinie popieram w 100% ze chodzi o zabawe... nie kazdy umie sie bawic ;) fakt zdjęcia masz pomyslowe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje bardzo :) jak juz pisalam, dla mnie jest to zabawa wiec bawie sie wyobraznia ;) pozdrawiam :*

      Delete
  2. oj święta racja...

    miałam już kilka konkursów u siebie i doskonale wiem o czym mówisz.
    mam nadzieję, że po aktualnym nie będzie takich sytuacji!? :/


    pozdrawiam,
    Kasia
    http://islandofflove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja jeszcze nie organizowalam jeszcze zadnego konkursu bo dopiero zaczelam prowadzic bloga i nie bardzo wiem na czy to wszystko polega ze sponsorami i w ogole... Ale z tego co ja widze co sie dzieje po ogloszeniu wynikow w kazdym konkursie to az sie za glowe lapie! Ze tez ludzie maja czelnosc takie rzeczy pisac! Wiadomo dla kazdej matki jej dziecko jest najpiekniejsze na swiecie no ale zeby takie cyrki wyprawiac to normalnie az wstyd! Jak sobie pomysle ze mnie mieliby tak zlinczowac to az mi sie cos robi, tylko ze ja jestem bardzo impulsywna i bede stala murem jesli wiem ze mam racje i moglabym przez przypadek byc dla kogos nie mila a tego bym nie chciala. :(

    ReplyDelete
  4. zgadzam się z tobą w zupełności :)
    Też czasem biorę udział w konkursach, ale jak nie wybiorą mojego zdjęcia (czy pracy) nie lamentuje z tego powodu. Każdy ma swój własny gust i nie wszystkim to samo się podoba, więc takie wypisywanie "a moje było lepsze" jest według mnie bez sensu.

    ReplyDelete
  5. PYSIACZKU MOJ <3 ZGADZAM SIE W 100% NICC DODAC NIC UJAC

    ReplyDelete