Wednesday 26 November 2014

List do Sw.Mikolaja

Kochany Panie Swiety Mikolaju.
Jak wiesz ostatnimi laty jestem nieprawdopodobnie grzeczna. Az grzesze grzecznoscia. Dziekuje ci za to ze doceniles moj wysilek i co roku pozytywnie mnie zaskoczyles!
Jestem naprawde bardzo bardzo wdzieczna.
Chce zebys wiedzial ze w tym roku to juz w ogole przeszlam sama siebie! Do tego stopnia ze juz nawet czuje rosnace skrzydelka i widac pierwsze przeblyski aureoli nad moja glowa ! Normalnie najgrzeczniejsza z wszystkich grzecznych.
Jako ze tak hojnie obdarowales mnie w poprzednie lata , zrozumiem jesli limit zostal naduzyty i w tym roku nalezy SIE komu innemu , ACZKOLWIEK jesli trudzil bys sie w wyborze idealnego prezentu dla mnie , ponizej przedstawiam ci kilka propozycji ktore wywolalyby u mnie euforie szczescia ! Oczywiscie nawet jedna jedyna rzecz z tej listy , w zyciu nie mialabym na mysli calej. (Chociaz kto wie, marzenia sie spelniaja...


Wiem ze spelniasz tylko marzenia materialne wiec nie bede prosic o szczescie dla mojej rodziny i usmiech na twarzy Pysi wiec po prostu sama o to zadbam ;)

Marzy mi sie jednak duzy dom , moze byc taki jak mamy teraz ale zeby mial garaz (na Tatkowe "motury") , podjazd , duuuuuzy ogrod (zeby moj *syn* mogl sie wybiegac i zeby bylo wystarczajaco miejsca na hustawke,slizgawke i takie tam piedolniki dla mojej Pysi, no i zeby Tatko mial miejsce na zrobienie swojego ceglanego grilla) , duuuza kuchnie najlepiej taka z potencjalem na zainstalowanie "wyspy" na srodku jak juz uda mi sie Tatka namowic :p , duze przestronne pokoje, duuzy salon i jadalnie tak zebysmy sie nie zabijali o psa lezacego plackiem i o Pysie bawiaca sie na podlodze, no i zeby mial brame (zebym byla spokojniejsza o bezpieczenstwo).

No to teraz takie troche latwiejsze ...

Zeby obrabianie zdjec stalo sie duzo latwiejsze ....


Bo taki zgubilam na Wireless Festival a przeciez compact powinien na wyposazeniu kazdego domu...
...No chyba ze wolisz zaszalec i ...

... Bo kiepski ze mnie fryzjer a i cierpliwosci do zwyklej lokowki brak...




...cos zeby rozpachnic Marciuszka-smierdziuszka :) kocham perfumy Britney i JAK DLA MNIE to nawet Channel sie nie umywa. Polecam wam laski jesli lubicie slodkie , cukierkowe zapchy! ...











...do listy ukochanych zapachow dolaczam tez Bruno Bannani "not for everyone" , cud , miod , malina ...

...cos dla ucha , jako ze mam bana na laptopa po sciagnieciu miliona virusow razem z piosenkami , jednak wolalabym nie zostac w tyle ze swiatem muzycznym i regularnie dopelnoac swoja wiedze taka wlasnie plyta ;)


...tego chyba nie musze tlumaczyc nie?  ;) ...



...bo dobra kawa jest jak dobry seks :D ...



... Bo batria w tel nie wytrzymuje cala noc,przy moim uzytkowaniu ...



... Moj 4s staruszek juz chcialby pojsc na emeryture wiec potrzebny jest nowy solidny zastepca (szczegolnie taki z lepszymi pixelami :P ) ...



...probowalam domowymi sposobami ze sklejaniem tapet i przymocowywaniem ich do sciany , ale niekoniecznie mi to wyszlo wiec no ten tego ... No i ze swiatlo w domu za ciemne... To i parasolki by sie przydaly ze dwie ... 



...albo ze cztery...




...maszyne mialam pozyczona od kuzynki. Stara byla ... Zepsula sie ... Wiec z szycia nici... Stary naprawil , ale zapobiegawczo wole oddac zawczasu.
No a przeciez jak oddam to nie bede juz miala nawet zepsutej :( a chcialabym miec taka swoja ... Nawet zepsuta ....







No! To juz wiesz Panie Mikolaju co sie marzy Marcie.
 

A wy pamietajcie! Nikt wam nie broni marzyc! Chcac czegos bardzo mocno i wierzac w to ze w koncu kiedys to bedzie wasze czy najzwyczajniej ze cos sie uda  przyciagniecie to do siebie ! 
Jesli dla mnie to dziala to dlaczego dla ciebie mialoby nie zadzialac?!
Zyje wedlug "sekretu" i mam w sobie niezachwiana wiare ze sie uda :)
Bez wzgledu na to o co prosze ;)

1 comment: