Saturday 25 October 2014

Choroba SUCKS!!!

Czy wy tez macie tak czasem ze nic wam sie nie chce? Ja wlasnie jestem na tym etapie...
Noc nieprzespana bo nagle zaczelo bole gardlo i tak do rana...a z rana pobudka of course.
Czuje sie jakby mnie ktos przezul i wyplul. Nawet sniadania nie chce mi sie isc robic :( ale "trza" ... A jak trza to trza...
Kawy juz dwie zapodalam wiec pora na 3cia. 
Nie cierpie chorowac! Szczegolnie majac pod opieka dziecko. A na domiar wszystkiego to w tv H.. Wielki i trzy "bombelki" :p
Dvd wszystkie obejrzane , laptop nadal niedysponowany (thanx to me ) , no chyba ze jest jakis film na youtube ...
Chyba poszukam...decyzje podjelam ...
Robie sniadanie a po sniadaniu nie ruszam tyleczka nigdzie o! A co! Tez mi sie kiedys cos od zycia nalezy nie?
A wy macie jakies plany na weekend? 
:*

(*fotki z wakacji) 












1 comment:

  1. Też czasem tak mam, że zupełnie cic mi się nie chce...
    śliczne zdjecia :)

    ReplyDelete