Tuesday 15 April 2014

Czyje to dziecko...

Normalnie pogodzie to sie poprzewracalo totalnie!!! My w Uk mielismy wiosne w ziemie a teraz mamy lato na wiosne 😮
Za to w Polsce snieg!!! No zeszwmordejeza! Nie dala mi pogoda w tym roku sie sniegiem nacieszyc 😟
Ale nie powiem zebym narzekala bo ja sloneczko lubie 🌞
Zaraz sprobuje wygnac dziecko dzungli do spania bo niewyrobka nerwowa , jak Boga kocham...
To dziecko ma dzisiaj krew szatana w zylach! Po kim to takie cwane sie zrobilo?
Do wyra spac ! Ras ras ras!! 
Wyspana to ja moge zabrac na rowerek i hustawki to poszalejemy , w przeciwnym razie ja sama oszaleje. 
Przydaloby sie tez zajzec do maszyny do szycia i skorzystac z rady kolezankek po fachu zeby sprawdzic (w moim przypadku to tez znalezc) bebenek...
Domyslam sie co to ale chce bez google'owania sprawdzic czy znajde 😜takie wyzwanie .

No to ja sprobuje wygnac Tarzanke na naladowanie energii a wy sobie poogladajcie fotki z ostatniego hustowania z Oly Loly ❤ (najbardziej rozpozmawane dziecko w internecie 😜 )

No to ten tego... Milego popoludnia zyczym!



























1 comment:

  1. Fakt, pogoda zwariowała :) W kalendarzu jest wiosna, a za oknami jesień :( Nie ma się potem co dziwić, że maluszki "dają w kość". Mam dwie córeczki, więc doskonale rozumiem :) Fotki cudowne, aż miło popatrzeć :)

    ReplyDelete